Arslan2104 Defnemm43 ben Kütahya’dayım Park Hayat Bengi hanıma gidiyorum memnunum. Ebru hanım varmış ondan da herkes çok memnun ama biz omdan randevu alamamıştık çok yoğun diye.
Arslan2104 Defnemm43 Bir dene istersen. Ben tedavi ile hamile kaldım. Bengi hanım sayesinde çok şükür. Güler yüzlü neşeli cana yakın biri. Sorularına falanda cvp veriyor.
Arslan2104 Defnemm43 ya sen çocuk doktoru sormuşsun 🤭 ben orayı hiç okumamışım bunlar kadın doğumcu kusura bakma 😃