isilkubraa lentil boyum 171 kilom 67 ve 67 ile hamile kaldım bende sıfır göbek vardı şöyle söyleyeyim 67 santim.belim vardı ama şuan 70 santim ve semsert karnım bilemedim yani bebekmi gobekmi😄
Nilufer89 isilkubraa bende senin gibiyim ilk haftalarda çıkıverdi ama gaz dendi hep 😄 ikinci hamileligim benim onceden de az birazcik göbüş vardi ondan hemencik şişti sanırım 🤔🤪
lentil isilkubraa benim vücudum kilo almaya normalde de çok hazr. Bende tutmaya çalışarak bu kadar kilo almş oldm. Bakalım devamı nasıl olacak asıl alınacak zamanlar yaklaşıyr
isilkubraa lentil benimde öyle ama benim.genelde balık etli kivamim kalcamda umarım o genişlemez hamilelikte basenlerim falan çok korkuyorum açıkçası 🙄