Üçlü tarama testini yaptırdınız mı gerekli mi şahsen ben yaptırmak istemiyorum 2 li taramayı yaptırdıgımda doktor down sendromlu riski için bi hormonun düşük çıktığını söyledi ve perinatolojiye yönlendirdi fakat ordaki doktorda riskli olmadığımı söyledi bakmaya bile gerek duymadı sonuçlarımı görünce ve beni stresten başka birşeye sokmadılar o yüzden 3 lü tarama da yaptırıp yaptırmama konusunda kararsız kaldım