ceylan_34 Kızlar Öncelikle merhaba Tabii 2 aylık hamileyim şu anda ve kasık ağrılarım oluyor Mide bulantım az oluyor Sizce kasık ağrısı normal mi adet olacakmışım gibi sizde durumlar nasıl?
Kediannesi21 ceylan_34 malesef benimde öyle bulantılarım felsn yok ama adet olucak gibi ağrı asla geçmiyo
Melakya ceylan_34 normal canım adet tarıhlerınde ozelıkle olur kasık agrısı benmde 2.gebelğim 8 haftalık suan 🥰
ceylan_34 Aysegul354 ben daha kalp atisini duymadim yarin gidicem heyecan var bu arada bu 2.gebeligim
ceylan_34 Kediannesi21 kasik agrim var korkuyorum bise olur diye ilk bebegim erken dogdu 5 aylikti dogdugunda kaybettim onu bunada bise olur diye korkuyorum