Kızlar dediğim gibi 33+1 oldum bugün . Ölücem dayanamıyorum artık ya kusma tekrar başladı ve midem ekşiyor ya nasıl anlatsam bilmiyorum ağzıma geliyor böyle dayanamıyorum ağladım bugün oturup 😞 Ve ishalim de var yarın randevum var ama aranızda bu haftada böyle şeyler yaşayan var mı . Herşey çok güzelken kusma vs.. bitmişken 1 haftadır yine tükendim 😰