Nurayselvii Kızlar ikili tarama testi yapmak şartmı 11 haftaligim doktor herhangi bir bilgi vermedi yapmayan varmi
Sultann1603 Nurayselvii genelde yaptiriliyo ama tercih meselesi yani bebeğin hasta olduğunu bilip aldırıp aldırmamak senin kararın soncta öyle düşün
Naz_01 Nurayselvii bence ikili ve detaylıyı yaptırın içiniz rahat etmiş olur.down sendromu veya başka bir hastalık varsa ((inşallah yoktur) önceden önlemini alırsınız
Ayseyldrmx Nurayselvii hiç gerek yok %90 yanıltıcı gidip de kendini olumsuz sözler duyup üzme çünkü olmayan şeyleri diyorlar ve doktorum dedi gerçeklik payı yok yaptırmaya gerek yok siz bilirsiniz ama dediğim gibi şart değil
Nurayselvii Ayseyldrmx Anladım canım sen yaptırmadin ozaman dimi doktorda bana herhangi birşey demedi zaten bende kafama taktim napsam diye
Ayseyldrmx Nurayselvii hayır yaptırmadım doktorum zaten yanıltıcı doğruluk payı yok diyince yaptırıp kendimi üzmek istemedim rabbim saglıklı Bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Dilekcnkn Nurayselvii Şart değil ben yaptırmadım ultrasonla detaylıca baktık çok şükür birşey çıkmadı çıksada aldırmazdım Zaten yarın detaylım var aşlah göstermesin bir sorun varsa başka zaten orada belli olur bu senin tercihin canım ben doğruluk payı olmadığı için psikolojimi bozmak istemedim gerek duymadım
Mommy16 Nurayselvii ben yaptırmadım ikili üçlü hiçbirini, birçok tanıdığımın hatalı çıktı. Çıksa da aldırmayı düşünmediğim için böyle bir karar aldık, bu hafta detaylı ultrasona gireceğim inşallah her şey yolundadır gelen her şey rabbimden
lentil Nurayselvii yani detaylı dedikleri şey zaten normalde baktığı ultrasonda doktor daha detaylı bakıyor burun kemiği enseyi ölçüyor. Standart ultrasondan daha detaylı inceliyor yani. Bir de kan veriyorsun o kadar. Doktorum öncesnde bana da dememişti. 11+4te gittiğimde yapmş oldu ikili taramayı. Yani çok kafana takma