Senem_kirecci ben sadece uçlarına yaptıracaktım ama doktorum kesinlikle izin vermedi. Ne kadar uçlarınada yaptırsan yıkarken dibe bulaşacak, sadece doğal olan saç boyaları kullanabilirsin dedi. Ve en zararlı boyama şeklininde özellikle ombre olduğunu söyledi .