Sedaylc ben bisi sorucam bn 37 haftalik hamileyim ama kasiklarimin ustune basamiyorum cok aciyolar sizdede durum ayni mi ?
Secuuss Sedaylc benimde aynıı🙈 kalçamdada agrı oluyo penguen gibi yürüyorum gece daha beter oluyor bazende adet sancısı oluyo hafidy
Burcinsrdgn Sedaylc bana iğne batması ağrılar giriyor belimde ağrı var akıntım arttı ağrı vurup geçiyor yürüyemiyrcek hal alıyorum. Ciğer geliştirici oldum 30 haziranda doğum olacak Allah’ın izni ile ama parol içiyorum ağrı çok vurunca sancı olabilir mi
Cns34 Secuuss magnezyum eksikliği diyorlar ama magnorm içiyorum da son iki gündür böyle oldu gerçi. Ama basmakta zorlamıyorum yani millet karnımı taşıyamıyorum sanacak ama alakası yok popom acıyor ondan 😅
Secuuss Cns34 vala bilmiyorum magnezyum mu bebek ağırlaştı o mu baskı yapıyor 😂 yarın kontrolum var bakalım ne dicek 1-2 cm açıklık var demişti doktor geçen hafta