Lilyy ben anne yanı bir beşik aldım. Korumalıklarını örgü koruma şeklinde yaptırdım. Eğer modern seviyorsanız bakabilirsiniz. Cibinliğe gerek duymadım ama çok güzel yapan İnstagram sayfaları var. Yatağını ve yorganını yataştan aldım. Yastık ise almadım 2 yaşa kadar önerilmiyor. Böyle parça parça daha kaliteli oluyor gibi geldi 🤗