Bsrysf10 İkinci gebeliğim olmasına rağmen bugün çok zor geçirdim. 28. Haftam bitmek üzere ama kasık ağrısı kasılma yürüyememe oturup kalkarken sürekli vajinada basınç hissettim bunu yaşayan var mı
Mmoommlife Bsrysf10 27. Haftadayız adet sancısı gıbı sancılar belıme ve kasıgıma gırıyor gun ıcınde ayrıca rahmımde yanı alt karnımda anı batmalar acı yasıyorım İnşaAllah vaktınde sağlıkla alırız yavrularımızı🙏🏻Sızede gecmıs olsun umarım yasadıklarımız normaldr
MineLule Bsrysf10 Benimde ikinci gebeliğim haftamız aynı. Aynı durumdayım. İçimi korku kapladı bebeğe kilo aldıracak şeyler yemeye başladım tedirginim.
Berraeva Bsrysf10 Ben de 29+1 geçen haftam zehir gibi geçti ayni şeyleri yaşadık diyebilirim doktorum normal bebek dönmüş kafası basınç yapiyo o yüzden bu kadar kasılma ve ağrı yasiyosun dedi. Magnezyumu iki tane iç bol bol yürü dedi
Senmerve Bsrysf10 Mmoommlife bol bol dinlenin mecbur kalmadikca ayaga kalkmayin biri gelebiliyosa yaniniza gelsin yada siz annenize kayinvalidenize gidebiliyosaniz gidin gittiginizde dinlenebilceginizi dusunuyosaniz yani ayakta durdukca fazla hareket ettikce o agrilari hep hissedeceksiniz agrilar kasilmaya baskiya neden kasilmada kanama ve erken doguma neden olur insalalh tum hamisler sag saglim kucagina alir
Bsrysf10 Mmoommlife o zaman bu haftalada normal mi acaba korkum yok doğumdan yana sadece erken daha ondan tedirginim birde canımın yanması
Bsrysf10 Berraeva herkes böyle söylediğine göre normal o zaman ben ilk gebeliğimde bu haftada düşük tehlikesi yaşadım ve doğua kadar hep yattım pek bişey yapamadım bunda da bu haftada böyle şikayetim olması korkuttu açıkcası
Berraeva Bsrysf10 Ben de baya korktum hatta randevumdan önce gittim ne olur ne olmaz diye ağrılardan ağlayıp sabaha kadar uyuyamadım o kadar canım yaniyodu. Magnezyumu iki tane içince agrilarim biraz olsun hafifledi eğer kullamiyosaniz başlayın isterseniz