Busra101 aşı sıram geldiği hafta eşimle covid olduk biz de, haliyle aşı olamıyorum şu an ama baya araştırmıştım. Alerjik astımım var benim, doktorlarımdan biri olmamı önerdi diğeri de İngiltere ve bazı Avrupa ülkeleri hala hamilelere yapmıyor, bekle emzirirken ol dedi. Ben de çok korkuyordum ama şükür hafif atlatıyorum. Bu konu çok sıkıntılı cidden, umarım hem bebişiniz hem kendiniz için en doğru kararı verirsiniz.