Yasemin_in68 ben 24 gün önce doğum yaptım, normal bekliyorduk. Kanamam oldu hasyaneye gittik 38 haftamın son günündeydim. Çatımın çok dar ve geride olduğunu söyledi, zorlasak olmaz mı dedim, bebek kanla sıkışır hem senin hem onun hayatı riske girer acil sezeryan dediler, öğleden sonrasına da sezeryan oldum ama umarım sizin normal olur, sezeryan süreci biraz zor oluyor