Gzmkyaugr 35 haftaligim yalancı sancı ve kasilmayla acile gittim doktor ve hemşire hanımlar o kadar iyilerdi ki Allah razı olsun. Çatı muayenesi oldum anlamadım bile hatta hazırlıksız yakaladım bile diyebilirim. Çok şükür ne acilmam varmış ne de sancim. Bence hiç korkma kendini rahat bırak anlamyacaksin bile.