Bu ay klomen Gonal f ve Ovitrelle kullandım, sat 26 Mayıs, 30 Mayıs 3 Haziran arası klomen kullandım sonra doktor Gonal f ve Ovitrelle verdi 5Haziranda vuruldum ikisinide, iğneden sonra 4 gün falan ovülasyon testi T koyuydu değerlendirdik sonra silikleşti ama bugün tekrar ovülasyon testi yaptım ve T yine koyulaşmış. Ben şimdi tekrar mı yumurtluyorum ? Normalde yumurtlamam 19 20 21. Günlerde oluyordu bugünde 19.günü. Acaba yine yumurtlama mıdır bu, değerlendirmemiz mi lazım illa ? Ay bilen yardım etsin lütfen 😭