Tetanoz aşısının çok önemli olduğunu düşünmüyorum. Tarla da taşta toprakta doğurmicaz sonuçta. Ha ben yaptırdım ama tamamen sağlık ocağının ısrarından bıktığım için yaptırdım, çok arayıp rahatsız ettiler beni, yoksa doktorum yaptırma gerek yok dedi. Sonuçta sezaryen de olsan diğer her ameliyat olan hasta tetanoz aşısı olmuyo steril bi ortam. Eskiden evde doğumlar falan olduğu için yapılıyodu. Şimdi günümüzde olmasa da olur çok önemli değil