Ben seninle aynıyım 26+0 ' ım doğum 20 Eylül olarak gözüküyor doktorum keyfi tatile gittiği için 1 hafta yok şeker testi de benim 27. Haftaya kalıyor belki 28 e kalacak 59 kilo ile hamile kaldım 66 67 arasıyım yüzüğüm falan dar gelmeye başladı hamur işi yiyince halsizlik çöküyor aile de şeker var benim annanem dayım teyzem şeker hastası mesela bende de çıkabilir korkuyorum yaptırıp kurtulmak istiyorum ama doktoru bekleyeceğiz işte