Kendi doktorum her gittiğimde gosteriyorda biseye benzetemiyoorum ben saatlerce bakıyorum gozu burnu dedigi yeri bile goz burun olarak göremiyorum beni tatmin etmiyor ultrason o yüzden ben genelde o bakarken ekrana bakmiyorum tavana bakıyorum. 😂 ilk siyah beyaz gösteriyor vucudunu falan sonra başlık değişip renkli olandan da yüzünü gösteriyor