Nry0682 Merhaba 23+3 olduk nefes sorunumuz devam ediyo,uykular haram,hareketleri atım seklinde hissediyorum sizde neler oluyo
Cerennramazann Nry0682 23 +2 yim bende canım ama şükür bi problemim yok sadece bacaklarıma kramp giriyor uyurken. Hergün sade soda falan içiyorum bide yürüyüş hareket yapmaya çalışıyorum
Sumeyye15_3 Nry0682 biz yarın 23 haftalık olacağız kısmetse Bi sorunum yok elhamdülillah. Günde en az 5bin adım atmaya çalışıyorum
Cerennramazann Nry0682 Demir hapı ve d vitamini kullanıyorum sadece . Ay sonu kontrolüm var söyleyeceğim doktoruma bakalım . Şeker yüklemesi yapılacakmış bide
Nry0682 Sumeyye15_3 ah onu ben beceremiyorum ama başlamayı düsünüyorum en kısa zamanda saglıkla gelsinler
Nry0682 Mommannebrc benim 22 ci haftada 28 cm 512 gramdı sizinki?persembe tekrar gidicem bakalım kac olmus
Cerennramazann Mommannebrc ben 27 mayısta detaylıya gitmiştim 350 gr demişti . Ay sonu gidecem tekrar