Yldzalra 4 yıllık evliyim ne hamile kaldım ne bisey her gittiğin doktor kilo vermemi söylüyor evlenmeden önce regl hep düzeniydi evlendikten sonra duzensizlesti ve basen 2 ayda bir oluyorum 2 reglim arası 100 gun oldugu zamanlar oldu kaç tane doktora gittim polikistik överim varma yumurtlamam tembelmis ama hepside gebe kalabilirsin zaten biraz uğraşmak gerek diyolar ama ben hiç kalmadım kelimeler gliforlar tarsusallar kullanım yok en son doktor aşılama dedi başladı çok güzel büyüyordu yumurtam en son kontrolde doktorum kalitesiz yumurtan dedi ve aşılama yapmak istemedi ve sey diyor hani bu demek degilki güzel.olmicak her ay farklı olur bidahaki ay belki çok sağlıklı yumurtan olur dedi ve catlatma iğnesiz yapıp gönderdi verdiğimiz paralardaki yanayım özeldi doktorum muayene ücreti 200 yumurta için iğneler 450 hepsi bir ayda 3000 buldu hani parasını geçtim birde aşılama yapmadı moralim çok bozuk catlatma iğnesi yaptı kendiniz deneyin dedi belkide yaşım genç diye yapmadı 24 yasndaym ama anne olmak istyrm yaşıtlarım hep doğurdu bugün test yaptm negatif catlatma ihensinden 22 gün geçti yok yok yok adette olmadan hala ben ne zaman anne olcm sabrediyorum ama bazen çok zor geliyor
Yaprakdokumusever Yldzalra durumunuz varsa aşılamayla vakit kaybetmek yerine tüp bebek deneyebilirsiniz aşılamanın şansı oldukça düşük malesef
ogretmen_anneee Yldzalra hiç ama hiç uğraşmayın sizin durumunuz da olup vakit kaybetmişim diyen çok insan var . Tüp bebeğe girin . Bu kötü birşey değil emin ol çoğu insan evlat sahibi hemen olamıyor
afrasil Yldzalra amh değeriniz kac ? Size tavsiyem bide inofolic combi kullanın , ovulasyon testi de al ve bal polen propolis karışımı esinle birlikte ye . Esinde tahlil vermeli belki sıkıntı çıkacak . Bide birsey daha söyleyeceğim özele boşuna para yedirme bulunduğun yerde sehir hastanesi varsa infertilite bölümüne git
Yldzalra [silindi] inşallah ya anne ol.ak isteyen kim varsa rabbim hayırlısıyla kucaklarimiz dursun inşallah
Burcu-gny İnstagramda bir Gebenin Günlüğü adlı sayfayı takip etmenizi öneririm adet söktürücü masajı ve yumurtlama masajları var Ebru hanımın onları denemenizi tavsiye ederim ve ovulasyon testlerinizide takip ederek yardımcı oluyor kendisi
Sinemsyil Burcu-gny Yldzalra kesinlikle katılıyorum ebru hanımı takip edin yönlendirmelerine uyun bende onu takip ederek ilk denemede gebe kalanlardanım size umut olması için yazıyorum bendede pcos vardı denemenizde fayda var takdir herzaman Allahındır, çabalamaktan vazgeçmeyin ❤️
Yaprakdokumusever Yldzalra asıl yaşınız genç olduğu için tüp bebeği düşünmelisiniz yaş ilerledikçe yumurta kaliteniz düşer
Emineso Yldzalra bunun yasla bi ilgisi yok canim boyle durumlarda genc olmak daha avantaj emin ol 27yasindayim bende tuplerim tikali mesela normal yoldan imkansiz hamile kalmam her tup bebek doktoru olanlar sadece tup bebek yapmiyolar direk daha bilincli ilerliyolar tedaviye
Yldzalra ogretmen_anneee maddi acıdan şuan sıkıntı bizim için biraz toparlayalım kendimizi en son onu yaptecm gec kalmadan ozaman kendi kendime kalamazmiyim ya neden böyle oluyor bazen isyan edesim geliyor çok
Oznurakts Yldzalra polikistik over hakkında bir bilgim yok ama buna rağmen Hamile kalabilen çok kişi duydum… İçini rahatlatir mi bilemem ama bende 27 yaşındayım beş yıl sonra oldu, çok zor bir süreç oluyor ama olması için de senin huzurlu olman lazım. Kendine güzel bak olacak Allahın izniyle buna inan ❤️
Yldzalra Oznurakts ah inşallah canım ben tek isteğim rabbimden kucağın boş kalmasın anne olmak evlat sahibi olmak isteyen kim varsa rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah gerçekten çok zor çevre baskısı falan yaşıtlarım doğuruyor sen öyle bakıyorsun kadın gibi hissetmiyorum bazen kendimi hamile kalamadım icjn
ogretmen_anneee Yldzalra canım İnan anlıyorum seni . Ama Allah yardım ediyor siz birikim yapın ben sırf psikolojim bozuldu diye aşılama bile denemedim seni İnan senim gibi çekenler daha iyi anlar
Sulee_ Yldzalra bende polikistik overliyim kilomda vardi hala var kilo verme sürecinde hamile olduğumu öğrendim 4 yıllık evliyim ve hep yumurtlama tedavisiyle geçti evliliğim ama gerçekten sana tavsiyem stres yapma kilon varsa ver pkoda 2 kilo versen bile yumurta kaliten farkediyor bana hep doktorlar söyledi ben dinlemedim kilolu hamile kalicam diye direttim her ay yumurtlama tedavisi uyguladik olmadı tedaviyi bıraktım kilo vermeye başladım kafamdanda çıkardım hic düşünmedimkiii zaten düşünmeye vaktim olmadı eltimin çocuğuna bakmaya başlamıştım o ay hic çocuk vs düşünmedim ve hamile olduğumu öğrendim sadece gerçekten tek tavsiyem stres yapma ve kilo vermen inşallah hayırlısıyla sende hamile kalırsın Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Yldzalra Sulee_ anlıyorum canım ama bazen diyorum ne kadar kilolu insanlar var ben 1.80 boyundayım kilom 105 boyuma göre çok göstermiyorum zaten kızken 75 kiloydum evlendikten sonra çok aldm ve değilim düzeniydi evlendikten sonra bozuldu ama kilodandı bilmiyorum bi tanıdığı kısa boylu ve baya iri olmasına rağmen 2 ye doğurdu bilmiyorum
Yldzalra Amg değerimi bilmiyorum kullandım o dediginiz ilacida ovulasyon testide 1 ay denedim edinme yaptırdı tahlil bi sorun yok onda pandemik dolayı şehir hastanesi yerinde özele gitmek istedim kalabalık olmaması acisindan
afrasil Yldzalra amh bakılmadı mi ? Mutlaka bakilmasi gereken bir deger bu yumurta rezervini gösterir. Sehir hastanesine ben gittim büyük olduğu için çok sakin oluyor sehirden şehire değişebilir tabiki
Hatice9620 Yldzalra Allah büyük yardımcın olur inşallah bende 21 yaşında evlendim 22 yaşında çocuğumuz olsun istedim olmadı Rabbim nasip etmedi tüplerim tıkalıymış ameliyat oldum açılmadı tüp bebek olur sadece dedi Dr ama tüpler alıncak dedi bidaha ameliyat oldum çok bekledim çok ağladım çok yıprandım çok üzüldüm 25 yaşında anne oldum sabr et dua et Rabbime inşallah sende anne olursun nasip etsin Rabbim 🙏🤲
Yldzalra Hatice9620 âmin hepimizin inşallah aynen seni çok iyi anlıyorum çok zor zamanlar ama senin adına çok sevindim anne olmana inşallah rabbim 2leri 3 leride verir sana hayırlısıyla rabbim olması öldürür ama işte sabredemiyorum bazen çok yolurdum artk
Hafizeplt Yldzalra arkadaşım iki senelik evliydi çocuk istiyolardı bir süredir.. eşinin tayini de doğuya çıktı gitmeden burda(Ankara) özele gittiler doktor yaşınız genç olabilir ama çok zamanınızı alır ve kesin olacak dlyd bişeyde diyemem dedi vakit kaybetmek istemedi şu an aşılama ile üç aylık bebeğini kucağına aldı hergün fotoğraf seviyorum🥰 aşılama kötü bişey değil canım vakit kaybetme
Yldzalra Hafizeplt yaptıralım kuzum zaten aşılama başladı tedaviye doktorum iğnelerle yumurtam büyüdü ama kalitesiz dedi nasıl oluyorda aşılama için kaliteli yumurta daha iyi olur dedi ve yapmadı aşılamamalı çok sevindim arkadaşın adına inşallah benimde olur
Oznurakts Yldzalra sakın öyle düşünme, kendine psikolojik yüklenme. Böyle kendine zarar verirsin.. En önemli şey rahat kafa gerçekten bunu hep söylüyorum çoğu kişi de bana katılır bence, zorlama mucize gibi Olcak inşallah. Daha genciz, sağlıkli bak kendine 🌺
Yldzalra afrasil kuzum inan bilmiyorum belki ilk zamanlar gittiğimde balıkesir çok doktora gittim sürekli degistirdim ama hiç biri o değeri söylemedi zaten suanki doktorum özel hiç tahlil falan yapmıyor sürekli alttan bakıyor camerayla belki gorebiliyordur
Sulee_ Yldzalra benim gorumcemde 120 kiloyla hamile kalmıştı 4. Çocuğuna bende hamile kaldığımda 102 kiloydum ama 10 kilo vermiş halimdi biz pkolularda yumurtluyoruz ama normal kadin gibi her ay degil o yüzden ona denk getirmek zor bizim için ama kilo verdiğinde yumurtlamanda düzelir yumurta kalitende artar benim doktorum 2 kilo versen bile yumurta kaliten artar ve hamile kalman kolaylaşır demişti 1 bucuk ayda 10 kilo verdim verdigim ay hamile kaldım sende az cok deme kilo ver hemde stres yapma olur yani zamani gelince tamam senide anlıyorum insan hemen olsun ietiyor stres yapmamak elde degil bende öyleydim hergun yeni biseyler arastirip deniyodum ama hepsi fasa fiso gerçekten en önemli engel kilo ve stres hee bide ovulasyon testi deneyebilirsin onunlada hamile kalanlar cok