Kızlar biz 22. Haftaya gireceğiz hala cinsiyetimiz belli değil 😂 yarın gideceğim nasipse öğrenirim inşallah 🤗 bu 2. Gebeliğim ilkinde kızım vardı ve hep solda hissediyordum bunda da sağda hissediyorum ama nedense buda kız gibi hissediyorum. Sağdaysa şu soldaysa bu diye genelleme vardı ama ne kadar dogru bilmiyorum 😅 sizin bebeğinizin cinsiyeti ne ve nerede hissediyorsunuz?