Esra_80 Kızlar bunu yaşayan varmı ya aşırı bacağımın dirseği agrıyo sol bacak çömelemiyorumm egzersizlerim yarım kaldı 2 gündür ağrıyor sizler yaşadınız mı doktora gideceğim ama salı günü randevum var o zaman sorucam yaşayanlar n’aptınız gectimi 🤷🏼♀️
Emelaygl Esra_80 ben ilk gebeliğimde ondan çok çektim resmen topallıyorrdum tam olarak sol bacaktı benımde yel dökülmesi diyorlar canım Doğumdan sknra geçiyor
Esra_80 Emelaygl ayakta zor kalıyorum hatta şişiyor ya 🙄kantaron yağı sürdüm şimdi bir bezle bağladım umarım geçer 🤗çok teşekkür ediyorum