Selam kızlar epilasyon aleti alacağım ama karar veremiyorum. Braun Silk Epil 9 istiyordum ama geçen ay 600 TL olan model şuan 850 TL olmuş 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Philips alayım diyorum ama çok fazla kötü yorum gördüm. Beğendiğim modeli buraya bırakıyorum arkadaşlar bunu kullanıp memnun olan veya kullanıp memnun olduğunuz model marka VS varsa buraya yazar mısınız çok teşekkürler şimdiden 🥰 önceden Philips satinelle kullanıyordum şimdi iyi birşey almak istiyorum.
https://www.vatanbilgisayar.com/philips-bre710-05-8000-serisi-epilator.html
https://resimyukle.link/i/CKY4o
