Purpura26 Dreamer186 Bazen gözle daha iyi görünüyor. Bu benim ilk hamile olduğumu öğrendiğim testti. Üsttekini benden başka kimse göremiyordu. Sonra erken gebelik testi aldım onla daha belirgin çıktı. Sen çıplak gözle daha iyi görürsün https://www.hizliresim.com/qlr2zst
Deletedmom_5 Dreamer186 var gibi ya yarin sabah ilk idrarla denesin birde insallah vardir hayirlisi olsun :)
nevamm1 Dreamer186 canım alttan flaş tutsana bakım öyle daha belli olur sizin çıplak gözle gördüğünuz daha nettir .fotoğraf çekince çözünürlükten çok anlaşılmıyor
FasulyeveAnnesi3 Dreamer186 bence yok canım ama 1 test daha alıp tekrarlayın emin olmak için 2 gün sonra varsa çıkar