Bloggeranne_93 Kızlarr nasıl gecıyor günlerrr kaç kılo aldınız toplamda bizim iştah fena arttı bu ara 🤭
MHA21 Bloggeranne_93 30 hafta oldum bende bacağıma çok fazla kramp giriyor bu aralar ayaklarım şişiyor sizinde öyle oluyor mu acaba
01-adana Bloggeranne_93 32+3 olduk ellerime kramp gırıyor çalışıyorum kalem dahı tutamıyorum yazarken de aynı ayalarımı demıyorum bıle yürüyüş zaten işte gün boyu ayaktayım magnezyum içiyorum soda içiyorum bana mısın demıyor
CananDmrkle MHA21 su çok tüketiyorum hergün yürüyüş yapıyorum şişkinliğim olmadı henüz ama kramplarim oluyor benimde 😑 her gun maden suyu iciyorum
Bloggeranne_93 MHA21 bende sıskınlık yok ama kramplar var malesef magnezyum kullanıyorum 12. Haftadan beri ben
MHA21 CananDmrkle bende çalişiyorum ister istemez yürüyüş oluyor bana maden suyuda içiyorum işe yaramıyor
CananDmrkle Bloggeranne_93 bende yeni başladı 31+4 olduk muz da magnezyum onu da tüketin belki faydası olur. Geceleri çok kötü oluyor bacak krampları