MinikGrilBaby 33-34. Haftamız arasındayız persembe günü 8 saatlik bir yola çıkacağız şükür bir sorunumyz yok kontrolümde 2 hafta sonra sizde bu haftalarda yolculuk yaptınız mı, yapmak ne kadar doğrudur sizce
Denizinnannesii MinikGrilBaby yolculuk yapmanızda sakınca yok bence bende 37 haftamda oniki saatlik yolculuk yaptım sik sık mola verip yurursunuz
Limosmom MinikGrilBaby ben 32 haftalıkken 10 saatlik yolculuk yaptım 2 saatte bir durduk yürüdüm çok sükür bi sıkıntı olmadı
Derya2867 MinikGrilBaby valla 2 hafta sonra ben de memleketime dönücem 12-13 saatlik yol ama özel araçla dönücem ve 9 haftalık hamile olucam ben açıkçası kendimi de bebeği de sakınmıyorum sakınan göze çöp batar 2 saatte bir 20 dakika yürüme molası vericem benimki mecburiyetten yolculuk o yüzden
Snmom Ben yaptım 8 saatlik değil de 5 saatlikti. Doktorunuza danışın lütfen ayaklarınızı uzatın arkada ya da önde nasıl rahat edecekseniz. Ara ara mola verip yürüyüş yapın. Doktorum bana böyle demişti çok şükür hır sıkıntı yaşamadım.
MinikGrilBaby Snmom kendi şahsi arabamızla değil otobüsle olacak 2 ay öncede yaptığımız yolculukta otobüs rahat 6-7 kere mola verdi umarım bu seferde aynı olur aynı firmadan aldık
umyahsen Denizinnannesii gerçekten mi. Bende doğumu memlekette yapmak istiyordum ama geç kaldım diye gitmemiştim
MinikGrilBaby Denizinnannesii maşallah siz benden de ilerideymişsiniz inşallah bende bir sorun yaşamam sizin gibi
Denizinnannesii umyahsen eğer kendinizi ağırlaşmış hissetmiyorsaniz yapabilirsiniz ben bütün hamileliğim boyunca hiç öyle ağırlaşmış hissetmedim hep çok enerjiktim o yüzden beni yolculuk yapmak hiç etkilemedi sadece biraz bel ağrısı o kadar
MinikGrilBaby Limosmom ne mutlu size bizimde sorunumuz yok çok şükür inşallah birsey olmadan atlatırız
Deletedmom23234 MinikGrilBaby Ben daha 24 haftalık hamileyken bile doktor yolculuk yapmamamı hiçbir türlü önermemişti. Yerinizde olsam doktora sorardım🙂
MinikGrilBaby Deletedmom23234 o haftalarda da yolculuk yaptım doktorum sıkıntımız yok diye cıkabilirsin demişti her doktor aynı değil demekki
MinikGrilBaby Hafissee Aman Allah korusun olmasın da zaten doğrudur demekki her dotkr aynı değil dediğim gibi