Kızlar tüp bebek sürecindeyim bugün yumurtalarım toplandı 2 gün önce rahim duvarı 7ydi bugün doktor eşime rahim duvarı incelmiş 6 olmuş belki transfer olmayabilir demiş 2 günde böyle bişey mümkün mü acaba, cuma gününe çağırırlarsa o gün bakalım kontrol edelim eğer 7 olursa transfer olcak, ama kalınlaşmazsa olmayacak tekrardan embriyo dondurma ücreti falan olcak, 4 5 günde ne yapabilirim kalınlaşması için bide gerçekten 2 günde incelmesi mümkün mü ben ilaçlardan daha da kalınlaşır demiştim ama olmadı yardımcı olur musunuz lütfen