Esrglr 2 hafta mucadele ettim. Oncelikle soyle soyliyim ust damagini uyarirsaniz refleksle emer. Memeyi dogru sekilde tutup vermeniz gerekiyor internetten izleyim yada bir hemsireden yardim alin. Yontemi ogrenince yada beceremezseniz eczanelerde avent silikon gogus ucu var onla tutturun. Sut gelene kadar pompayla cekin ardindan silikon ucla bebeginize verin. O emdikce zaten sutunuz artacaktir. Allah kolaylik ve sabir versin valla ama direnin vazgecmeyin anne sutunun yerini hicbir sey tutmuyor. Bebegim 2 ,5 hunde 300 gram kaybetti acliktan doktor mama yazdi ama vermedim tabi kendi sutum varken ne mamasi, boyna sagdim kendimi, sarilik olmasin diye once biberonla verdim sutumu, sonra yine mucadele ve zafer bizim oldu darisi basiniza.