Ben de 7 haftaya girdim ve hiç kusmadım ağzımda korkunç bir tat vardı su bile içemiyordum prilam ilaçtan alıp içtim anında kesti o korkunç tadı şimdi eskisi gibiyim ne varsa yiyorum mantar ve pizzadan çok tiksiniyorum Türk kahvesi içemiyorum tiksinme geliyor