Gamzeli90 Gulfidan49 38+6 yiz bizde yarın sabah sezeryanim var ilk dogumum cok heycanliyim Allahim yardım etsin insallah sular gibi girip çıkalım sagsalim
Hmyraksoy mavi2021 su içmeyi de önermiyorlar ama ben çok susamıştım. Çok az içtim. Eğer günün belliyse geceden sonra yememen daha iyi demişlerdi.
gulin-35 mavi2021 booll yuruyus yap kahve al yanına bıseyler ıcın dedıklerınde kahve ıc korkma hıc korktuguna degmeyecek allh kurtarsın sımdıden 😘