Son günlerine yaklaşan her seyde tedirgin olan biri olarak yine bir soru sormak istiyorum tecrübeli anneler 🙃 37 haftalik hamileyim sancılarım yüksek, sağ üst karin bölgesinde dehşet acı ve kramplar hissediyorum bebek aşağı indi üst tarafım boş olmasına rağmen neden böyle bir acı ve sancı çektiğimi anlamıyorum sebebi nedir yaşayan var mı?