Ben açamadım fotografları ama doktorunuza söyleyin muhakkak. Gebelikte kaşıntı normal karşılanmıyormuş. Bende de 1 ay önce başladı. Hemen doktoruma söyledim. Kan ver hemen alt ast safra asitine bakalım dedi. Gebelik kolestazından şüphelendi. Ciddi sıkıntıları varmış kolestazın. Yaptım hemen test. Temiz çıktı. Cildiyeye görün dedi. Gittim doktor baya bi inceledi. Pupp hastalığı başlangıcı dedi. Kremle hap verdi. Hapı kullanmadım. Kremi 1 hafta kullan bırak dedi. Kortizon varmış içinde. Tabi geçmez dedi bu kaşıntılar. Ancak doğumdan sonra geçermiş
Şimdi doktorum bir krem verdi onu kullanıyorum. Kaşınmam gelince soğuk suyla yıkıyorum. Nemlendiriyorum bol bol ayaklarımı. Geçmiyor tabi ama idare ediyorum.