GulPkmzc Büyükşehir hastanesine Ayşe hanıma gittik ilk ama 14.45de randevum vardı 15.30 oldu hala muayene olamadım o yüzden öneriniz var mı?
22Ege00 GulPkmzc bende ayşe hanıma gidiyorum evet randevu saatleri biraz geç alıyorlar içeriye ama çok iyi bi doktor ilgili de 34 haftalıkım bende 😊doktor önerisi de ayşe hanım bire bir bence
_Elifffffff_ GulPkmzc medicana nil okur a gidiyorum ben 2. Gebeligim ilkindede ona gitmiştim çok memnunum kendisinden
GulPkmzc _Elifffffff_ çok teşekkür ederim sizin tavsiyeniz üzerine gittim bugün çok iyi ilgilendi benimle Allah razı olsun sizden 😍😇
_Elifffffff_ GulPkmzc ayy çok sevindim memnun kalmaniza😍 sağlıkla bebeğinizi kucağıniza alın inşallah 🤲