Merhaba hanımlar aranizda yasayan varmi bilmiyorum sorayim dedim ben 5 6 sene önce apandist ameliyati olmustum simdide hamileyim karnim buyudukce herhangi bir sorun olusurmu bilemedim ilk hamileligimde cok acimisti ama maalesef bir dusuk yasadim bunda insallah dusuk yasamam ama karnim buyudukce neler olur bilemedim 🙂