Canım ilk hamileliğimde herseyden bol bol ne varsa almıstım ama bu ikinci hamileliğimde asrı bir alısverıs yapmadım
Ama aldıklarımı söyleym
1,2 ve 3 no bebek bezi aldım coklu paket halinde( dolap uygulamasında indirimlerle molfix bebek bezleri aldım.)
Biberon seti, emzik, müslin bebek battaniyesi, ağız mendilleri, dalin bebek şampuanı, dalin sabunlar, ıslak mendiller,
4 Adet 0-3 aylık 5li hastane çıkışı aldım.
3 adet 3-6 aylık ayaklı tulum
5 li beyaz iç zıbınlardan aldım set halinde
cıtcıtlı badılerden 0-3 aydan 9 aya kadar olan bedenlere 3 er tane olmak uzere aldım
pijama takımı, alt üst takımlar aldım. Ama ben genelde kucuk almadım çünkü çocuk biranda büyüyor ve çogu kıyafet giyilmeden kalıyor