AkademisyenAnneee Bebegimibeklerken1 Bu tamamen doktoruna bağlı. Doktorun normal doğum yanlısı biri ise zor ama ikna edersin .
Melisdem Bebegimibeklerken1 yapıyorlar canım, benim hastanemde yapıyorlar üstelikde normal doğumla arasında sadece 500 tl fiyat farkı var
Nimet_Gamze34 Yapar tabi. Benim hastanemde benim doktorumun zorunlusu 4400 isteğe bağlısı 8000 tlmiş. Acayip paralar valla bunlar.
Bebegimibeklerken1 Nimet_Gamze34 ben henüz hiç konuşmadım ama sezaryen istiyorum bu hafta konuşulan bakalim