Bbbsrr hayır sendromlu dedi direk doktor yüzüme ve başka hastaneye yönlendirdi bunu da yapan devlet hastanesi doktoruydu çok şükür oğlum sağlıklı oldu rabbimden gelene razıyım ama bilmeden araştırmadan işini yapanları anlayamıyorum çok şükür bundada iyi çıktı 21 inde gidecem bakalım babamız gitmeden cinsiyeti öğrensin istiyorum 🙏