Dogum belirtisi olabilir tabiki canim ama bence dr.a gitmek icin cok erken derim üzerine git bol hareket yap bence sancilarin baslasada 5 dakikada bir olana kadar evde gecirmeye calis tabiki hastaneyle evinin arasi ne kadar bilmiyorum cok uzak degilse yani bu söyledigim hafif kanamada normal kabul ediliyo dogum baslangici oluyo.