temmuzannesi1
Bende covidim şuan karantinadayım. 1 haftadır hastaneye gidip geliyorduk crp yüksek çıkıyordu bütün tahlillerim temizdi bir tek covid testi yaptırmamıştık en son önceki gün tat koku tamamen gidince anladım ve hemen test yaptırdım pozitif çıktı. Test yapmadan önce sarımsak soğan kokladım hayta yedim ama ne tat vardı ne koku . Kolonya kokladım koku yok , Sadece sarımsağın o acısını aldım . Bugün 2. Günüm karantinadayım . Sarımsak soğan , kolonya kokla , sarımsakla soğanı ye tadını alamazsan bil ki covidsin ben böyle olunca şüphelendim crp de yüksek olunca teste koştuk hemen