vasili21 benimde o riskim vardı. Doktorum suni sancı verip sezeryanla alırsak o zaman da boşuna sancı cekicem diye düşünme. Hem senin vücudun hem bebeğin normal doğmuş gibi hissedicek sütün içinde faydalı olucak demişti. Allaha şükür yaşamadık sende yaşamazsın inşallah