13 haftalık gebelikte pembe akıntı gibi birşey gelmesi normal mi
Kadir1 Hayır değil. Düşük tehlikesi olabilir. Direk acile gidilmesi lazım.
Kadir1 hiç normal değil doktora muayene olmalısınız
Kadir1 agrı var mı
Kadir1 bende 14 haftalığım arada kahverengi akıntı geliyo yarn gitcem doktoruma
Daha önce de oldu ilacını kullanmaya devam et dedi
Tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi
zuhal2012 ara ara
Kadir1 bir kere geldi sadece
Kadir1 o zaman bişey oldugunu sanmıyorum siz yinede kontrolu ihmal etmeyin