Merhaba hanımlar 26+1 haftalık hamileyim safra kesemde birden fazla taş olduğu için 30 Mayısta şiddetli ağrıyla hastaneye başvurdum orada öğrendim saframda taş olduğunu geçen hafta cuma da taburcu oldum ilaç tedavisi uygulandı ancak tabi ki ameliyat olmam gerektiğini söylediler. Sorum şu, çevrenizde yada aramızda safrasında taş olup gebeliğinde ameliyat olan var mı? Süreç nasıl işledi? Hiçbir şey yiyemiyorum korkumdan tekrar ağrım olacak diye, bebeğim de çok küçük daha biraz daha sabredebilsek en azından acil bir durumda prematüre olarak alınır diye düşünüyorum 😔 Az önce bir kaç adet cips attım ağzıma çokkkk canım çekti diye, hafif hafif başladı ağrım korkuyorum yine hastanelik olacağım diye..