SeherBayraktar bende şimdi doktordan geldim detaylı tarama için gitmiştim 22+4 olmam gerekirken 21+6 çıktım. Kendi doktorum birşey dememişti ama daha önce ikili için ölçüm yaptığında onda da 3 gün oynamıstı. Her iki doktor da gelişim ile ilgili sıkıntı Olmadığını boy kilo olarak iyi gittiğini söyledi. Bnm regl düzensizdi ve geç yumurtlamam oluyordu sanırım o sebepten ötürü bu fark