Papatya5688 Kizlar bugün 12 gün oldu dikislerim agri yok ama sag kaşığım ilk gunden beri ağrıyo ne zaman gecicek bu agri parol verdi doktor ama fayda etmiyor agriyi hafifletmek için napmam lazim
umyahsen Papatya5688 bnm öyle ağrım yok ama bnmde sezeryan yerimin üst tarafı ağrıyor. Ne alaka anlamadım
Asilinannesi35 Papatya5688 benimde bir hafta oldu sezeryan olalı sağ kaşığımda benimde ağrı var. Ama dayanilmicak gibi değil tabi arveles kullan ağrı kesici ben onu kullanıyorum eğer ki daha kötü olursa doktora bir danış mutlaka.
Papatya5688 MihricanA hayır yok rahat cikarabiliyorum gazi da tuvalete de cikiyorum ama sag kasikigim cok kotu Agrisini hic bişey hafifletmiyor
Papatya5688 umyahsen benim sezeryan yerimde ağrı yok bu 2 gündür sadece uyuşuyor oda galiba artik iyilesiyor dikisler ondan diye düşünüyorum
Papatya5688 Asilinannesi35 benimkide dayanılmaz bir acı değil ama sürekli agriyo hissettiriyo agri uyutmuyo yürutmuyor
Papatya5688 Papatya5688 dediğiniz agri kesici agriyi kesiyor mu ben parol kullanıyorum gic bir ise yaramıyor
symaa43 benimde sağ kasığımda ağrı vardı kkntrolde doktoruma sordum orada düğüm var o yüzden orası ara ara ağrır 21 gün sonunda tamamen geçer dedi