Briahll doktorların kürtajdüşük sonrası bekleme tavsiyesi 3-4 ay. Rahmin kendini toparlaması gerek.
Düşükten bir adet sonra hamile kalanlarda da sorun olmuyor burda birisinin hikayesini dinlediğimde kürtajdan bir ay sonra gebe kalıp kucağına almıştı bebeğini.
ben iki düşük yaşadım ikisi de 5-6 haftalıklen düştü ben de çok korkuyordum aynı şeyleri yaşamaktan hatta hamile kaldığımı öğrenir öğrenmez hiç umudum yoktu tekrar düşer sandım ama kalp atışını da bebeği de gördüm 12. Haftaya gireceğiz öyle işte..
bazen bebekte bi sorun oluyor düşüyor vücut sağlıksız bebek olacağını anlıyor anormal bi durum oluyor hemen atıyor. Bir nevi iyi aslında şer bildiğimizde hayr vardır ilk düşükte üzüldüm ağladım baya ama ikincide nasip deyip geçtim. Belki içini rahatlatırım diye yazıyorum üzülme yani çok fazla düşük yaşayan anne adaylarına tahliller yapıyorlar zaten.
Rabbim sana da sorunsuz sıkıntısız yaşatsın -🙏🏻🙏🏻