anneadayii42 Devletten bir doktor için bildirimleri açtım ama bir haftadır gelmedi hiç mi randevu açılmadı yoksa bildirim gelmiyor mu bilgisi olan varmı
Merve2Asel anneadayii42 1,5 ay açılmadı yeni açtı gittiğim doktor ögrendim ki orda olduğu günler randevusuz bakıyormuş randevu aldım 2 hafta sonraya ama sonuç için o gün yoktu yarın gidicem bakalım