Aysun1990 Güzel anneler selam🌸 20+3 haftalığım. Tetanoz aşısı için aile hekimin halen aramadı , bende randevu aldım gittiğimde yapmama gibi bir durum söz konusu mudur? Gec mi kaldım sizce aşı için?
Gulerkrmn Aysun1990 merhaba ben kaydımı oluşturduğumda ebe hanım ben aramayı unutabilirim ama sen 20. Haftada aşı için gel demişti. Sizde 20. Haftanın içindeymişsiniz zaten bence gecikmeden gidin 🌸
Happyturuncu Aysun1990 vala beni aramadılar , kan tahlili için gittiğimde gebelik var mı diye sordu , var dedim kayıt açtı 22.haftada gel ilk dozu yapalım dedi ben yine kendim gittim aramadı yani
Aysobaciniz Aysun1990 merhaba ☀️ ben 24. Haftama girdiğim gün aradı hemşire gel aşını yapacam diye, her aile hekimi bir olmuyor merak etmeyin ararlar 🌸🥰
Aysobaciniz Aysun1990 fark etmez ama hemşire rutin kontrolde alıyor belki kanda alırsa aç gitmekte fayda var gibi
Happyturuncu Aysun1990 ben kan tahlili de yaptırdığım için aç gitmiştim ama sadece aşı için gideceksen aç tok farketmez