fiona13 öyle deme canım bende hiç sanmıyordum 3 4 kere olumsuz gördüm hep senin gibi dayanamayıp test yapardım çizgi çıkardı 15.gun adet öldürdüm bu sefer hiç üstüne düşmedim.igne vurundugumu bile unuttum baktım adetim 5 6 gün geçmiş iğneyi olalı 20 gün olmuş hep 15.gun olurdum hemen çıktı testte inşallah rabbim sana da nasip eder kısa zamanda