Umudumsuun sorun olmaz endişe etmeyin. Kanamam oldu diye uzun bir süre bıraktırmıştı doktorum coraspirini, iğne kullanmıştım sadece. Sonra tekrar başladım, 32′de yine bırakacağım doktorum öyle dedi. Zaten içmişsiniz 5saat bir şey değil. Alarm kurun telefona mutlaka.