Kızlar 12 haftamda gittim erkek büyük olasılık dedi 13+3 de gittim kesine erkek dedi daha gitmedim doktora gösterdi resimdeki gibi de ama ben değişir mi diyorum sağlıklı olsun yeter ama kordon vs olma durumu varmıdır ki çok gördüm değişini o yüzden merak ettim