24undebiranne 2 gundur hastanedeyim siddetli sancilarim var ama acilmam 2 cm de oyle duruyoor nisanim da geldi ama bebis gelmiyorr inatlaa sancilari cekiyorum surekli ne yaptiysam olmadii olmuyorrr ☹
24undebiranne Mom047 boyle kahverengi sumuksu bir sey canim normal tuvaletimi yaptiktan sonra peceteye geliyor boyle pihtilasmis kan gibi ama o kadar kirmizi degil kahverengi
271011g Dün gece bende yatış yaptım 1 cm açıklık vardı sabaha kadar hiç ilerleme di sabah çıkış yaptılar artınca gel dediler hiç olmazsa salı günü 41 oluyoruz suni sancı ile başlatacaklar çok kötü bi durum Allah yardımcın olsun inşallah açılman ilerler